Претражи овај блог

петак, 5. октобар 2012.

SASVIM OBIČNE OBLANDE

Ostalo mi je tri lista oblandi još od kad sam pravila Carigradske prutiće pa sam morala nekako da ih iskoristim. Iskreno nikad ne pravim oblande, nije da ih ne volim, ali ostalo mi je iz djetinjstva odbojnost prema njima.
 Nikako mi se nije sviđalo što je moja mama (i obe babe i tetke) okretale velike kocke spolja. I nisam mogla da ih ubjedim da rade naopako, uglavnom bi mi odgovarale da nemam pojima i da se pravim mnogo pametna.
E sad kad ih ja pravim okretaću ih kako ja hoću.


RECEPT
4 jaja
4 kašike šećera
1 margarin/maslac
300 g mljevenog keksa
150 g mljevenih oraha
100 g čokolade za kuvanje
75 g suvog grožđa

Jaja i šećer pjenasto umutiti i kuvati na pari 10ak minuta. U prohlađeno (ne puno) dodati margarin i sve pjenasto umutiti. Na kraju dodati mljeveni keks, dobro izmješati i podijeliti na dva dijela, u prvi dio dodati mljevene orase a u drugi otopljenu čokoladu i suvo grožđe koje je prethodno namočeno u vodi ili rumu. 
Filovati tri lista oblandi, staviti tacnu preko i opteretiti nečim težim.

Mnogo je zarazno, probajte da pojedete samo jednu ili samo dvije.

Umalo ih nisam stavila u kategoriju neuspjelih jer sam ih počela rezati nakon dva sata. To je na sve ličilo, samo na oblande ne. Kad su prenoćile u frižideru, bila je skroz druga priča.

Sin mi je rekao:"Mama ovi kolači su ti dobri, isti su kao kupovni".

Нема коментара:

Постави коментар