Претражи овај блог

уторак, 2. октобар 2012.

BOGATA PITA SA ŠLJIVAMA

Nije me bilo par dana kući i za to vrijeme je objavljeno mnogo recepata. I taman sam htjela da redom iskomentarišem "Strast za šećerom i cimetom" kad se kod mene stvori moja kćerka sa riječima: "Daj Mia, daj Nodi" i tako u krug dok nisam popustila. 


Ovu pitu sam pravila prvi put prošle godine i mom mužu se jako dopala i svima koji su je probali. Jeste da su šlive na samom kraju ali mi niko ne brani da sada objavim recept.


RECEPT
KORA 1:
2 kašićice suvog kvasca (ili pola kockice svježeg)
250 g brašna
4 kašike mlijeka
125 g margarina (ja stavila 100 g masti)
1 jaje
50 g šećera

U mlijeku rastopiti kvasac i ostaviti da nadođe, obično ne treba više od 10 minuta.
Pjenasto umutiti margarin sa šećerom, dodati jaje, mutiti i nakon toga dodati brašno. Sve spojiti i umijesiti glatko tijesto. razviti na veličinu pleha, kod mene je to bila okrugla tepsija prečnika 30 cm i to je prava mjera.

NADJEV:
1 kg šljiva
50 g mljevenih oraha
50 g šećera (u mom slučaju smeđeg)

Šljive prepoloviti, izvaditi košpice.
Poredati šljive na prvu koru ovako.
Orase i šećer pomješati i posuti po šljivama.

KORA 2:
2 dl pavlake
80 g šećera
125 g margarina
3 jaja

Margarin i šećer pjenasto umutiti, dodati žumanca i pavlaku. Bjelanca umutiti u snijeg i polako dodati ovoj masi uz pažljivo miješanje. Preliti preko šljiva i peći na 180 stepeni oko pola sata.
Kad je bilo pečeno, upalila sam donji grijač i ostavila tako nekih pet minuta.

Ohlađen kolač posuti prah šećerom.


Htjela sam da ostavim link sa originalnim receptom ali je u međuvremenu obrisan.

5 коментара:

  1. Za šljive nikad nije prekasno, bar meni :) Ovo je sigurno jako fina pita. Zanimljiv mi je ovaj dio kako se šljive utisnu u tijesto.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja pravim ovakav kolac pitu pod istim nazivom.mozda si ga i kod mene videla..)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj recept sam vidjela na coolinarci ali se ne sjećam imena autora. Bio je tamo prije 10ak dana ali je u međuvremenu izbrisan.

      Избриши
  3. Šljive sa orasima pa još i vrhnje u tijestu! Sigurno je odlično i jako ukusno.

    ОдговориИзбриши
  4. fina pita, volim šljive sa ovakvim tijestom

    ОдговориИзбриши