Претражи овај блог

субота, 1. јун 2013.

ŠAUM OD JAGODA ILI POTEZ OČAJNIKA

Moja draga kćerka ne jede voće i ne možemo nikako da je nagovorimo da proba bilo šta. Nudimo i nudimo, probali smo i silom da strpamo komadić u usta da osjeti ukus ali ne ide, ispljune i kaže bljak.
Onda sam se sjetila  Maxividinog recepta  pa sam odlučila da joj "podvalim". Čak sam i dio jagoda umočila u čokoladu, prve dvije su bile sa peteljkom a ostatak skroz obložen, kao bombone.
Mnogo se obradovala kad sam joj dala zdjelicu: "Sladoled!" ali kad je probala počela je da brljavi. Pojela je, možda, dvije čokoladne jagode i par kašičica šauma. Ni sin nije bio oduševljen ali on ne voli nikakav šlag a ni šaum ali zato jede voće.
Muž i ja smo "morali" sve da pojedemo pa je meni na kraju bilo muka ali nisam odustala.


RECEPT:
2 bjelanca
250 g prah šećera
250 g jagoda (isjeckanih)

Sve staviti u odgovarajuću posudu i mutiti mikserom dok masa ne bude čvrsta. 
Sipati u zdjelice, po želji dodati još malo isjeckanog voća.

Ovo je jedna brzinska, instant poslastica.


Čokoladne jagode, u slučaju da koga zanima, se umoče u glazuru (kako ko voli da pravi) i stave se na pekarski papir da se čokolada stegne.
U teoriji se može koristiti samo otopljena čokolada ali ja nikad nisam postigla da bude tako meka.

2 коментара:

  1. Roditeljske dileme....Ako voli sladoled, probaj izmiksati voce sa malo secera i zalediti; mozda upali!

    ОдговориИзбриши