Претражи овај блог

понедељак, 26. август 2013.

POHOVANA PILETINA SA MEDOM ALI IZ RERNE

Da li sam spominjala da smo mijenjali računar i naravno hard disk smo prebacili u novi?
 I na kraju se taj novi pokvari i sve slike sa hard diska nestanu. Nije mi žao slika jela, uvijek ih mogu ponovo napraviti ali mi je žao slika moje djece. Ali šta je tu je, sad ćemo biti pametniji pa slike prebacivati na USB ili da ih odmah izrađujemo.

Slika ovog jela je ostala na aparatu a recept je bio već napisan.


3 kašike majoneza
1 kašika senfa
2 kašičice meda
so
prezle
pileće bijelo meso, od jednog pileta


Meso odvojiti od kostiju i isjeći na šnicle. Pomješati majonez, senf, med i so i u tu marinadu umiješati meso tako da svo meso bude obloženo. Ostaviti sat vremena da odleži. 
Pleh od rerne premazati uljem, ali ne škrtariti a ni pretjerivati, i uzimati komad po komad mesa, uvaljati ga u prezle i staviti na pleh jedno do drugog. 
Ko ima ulje u spreju, naprskati malo i sa gornje strane a ko nema, onda negdje na polovini pečenja prevrnuti mesao inače prezle budu suve.
Peći u dobro zagrijanoj rerni, a bocnuti viljuškom da vidite je li pečeno (opet sam zaboravila da pogledam koliko se peče).

2 коментара:

  1. Moji decki obozavaju piletinu s medom; odlicno da se moze peci u rerni!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kada sam otkrila da može i u rerni, skoro da ništa ne pržim, osim jaja. Sve ide u rernu: prženice, ćufte, punjene paprike, sarma...

      Избриши